Anna & Daniel IV
Skrivet: 2013-09-17 ▲ 11:17:00 / Kategori: Foto - Bröllop

Canon EOS 7D, Canon EF 16-35/2,8 L USM II eller Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EF 70-200/4,0L IS USM, Canon Speedlite 600EX-RT

Det här är den sista bildserien från Anna & Daniels bröllop. Ni får gärna kika in del ett här, del två här eller del tre här. Det skulle betyda väldigt mycket om jag skulle kunna få lite konstruktiv kritik på detta, då det endast är mitt andra bröllop jag fotograferade. För att utvecklas behöver man förstå och se saker som andra ser men som jag själv kanske inte har sett. Så det vore guldvärt av er som skulle vilja ta er tid och skriva en liten kommentar! 
Lämna en åsikt? :)
6 kommentarer

Kommentarer
▲ Beatrice Bolmgren ➟ blogg/hemsida: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Jag tycker att bilderna är superfina, önskar att jag fotat så bra på mitt första bröllop.!! Du är verkligen duktig, sätter skärpa och motiven som om det vore världens mest självklara grej! Finns folk som marknadsfört sig som bröllopsfotografer i flera år som inte en är i närheten av kvalitén du levererar!!
Dock tycker jag att du kunde gjort ett stort inlägg av alla bilderna, för ett bröllop är för mig en historia som man vill följa från början till slut. Ett litet tips om man nu ska komma på något :)

Svar: Tack så hemskt mycket, Beatrice, det här var så himla kul att höra!! Tack, tack, tack! Det sista du sa har du ju faktiskt rätt i, det är bara det att jag inte känner för att ladda upp över 50 bilder i ett enda inlägg, men värt att överväga i framtiden! Tur är det ju att brudparet själva inte behöver vänta på resten av bilderna på detta sätt... :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-17 klockan 12:18:51
▲ LOVISA [ foto & vardag ] ➟ blogg/hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se

Dina bilder är sjukligt grymma för att bara ha varit andra gången!!

Svar: Åh, tack så väldigt mycket!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-17 klockan 13:42:47
▲ Ellen (alatariel) ➟ blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Så många fina bilder! ^^

Svar: Tack så jättemycket!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-17 klockan 13:49:58
▲ Ella ➟ blogg/hemsida: http://fromwhereistand.blogg.se

Jag tycker bilderna är väldigt fina och tycker du har fått jätte fint perspektiv på bilderna :)

Svar: Tack, snälla, värmer verkligen att få höra det :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-17 klockan 17:42:05
▲ Adam Johnson ➟ blogg/hemsida: http://johnsonsfoto.blogg.se/

Du är ju så sjukt duktig på allt! Love your work asså!

Svar: Men åh, tack så hemskt mycket!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-25 klockan 16:14:23
▲ Sofie | fiveseconds.se ღ ➟ blogg/hemsida: http://fiveseconds.se

Kanonbilder!

Postat den 2013-10-01 klockan 14:54:50



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!