Anna & Daniel
Skrivet: 2013-08-30 ▲ 19:35:00 / Kategori: Foto - Bröllop

Canon EOS 7D, Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EF 70-200/4,0L IS USM
 
Idag tänkte jag bjuda er på första bildserien från Anna & Daniels bröllop, den 10 augusti. Jag var väldigt orolig när jag åkte mot Öckerö i Göteborgs skärgård eftersom det fullkomligt öste ner regn när jag körde. Jag tror nästan aldrig jag varit med om så mycket regn! I väntan på färjan började även blixtrarna komma. Väl på färjan börjar faktiskt regnet lätta och när jag är påväg från Hönö till Öckerö har regnet avtagit helt. Det är inte första gången jag haft sådan tur, det regnade även innan mitt första bröllop men sprack upp under porträttfotograferingen. Jag kom i alla fall precis i tid (trots att jag från början hade god tid på mig – fick köra försiktigt i allt regn!) och mötte upp vackra Anna. Vi körde sedan mot stranden där vi träffade Daniel och fotograferade de första bilderna. Det blev lite stressigt eftersom tunga mörka moln kom närmre (som ni säkert ser i bilderna). Men jag tänkte inte så mycket på tidspressen utan var mest glad för den dramatiska färgen på himlen i bakgrunden! ;) När vi inte vågade vara kvar längre rörde vi oss upp mot bilen och åkte till ett ställe som passade bra vid regn. Dessa bilder kommer upp i nästa bildserie!
 
Jag har fått sådan fin respons av brudparet, blev så himla glad när jag fick mail som innehöll en riktig boost! Det var en magisk dag och ett otroligt vackert par att få fotografera.
Lämna en åsikt? :)
8 kommentarer

Kommentarer
▲ Amanda [SPONTAN] ➟ blogg/hemsida: http://spontan.blogg.se

Bilderna blev underbara! :)

Svar: Åhh, tusen tack!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-30 klockan 20:35:02
▲ Elin ➟ blogg/hemsida: http://slowmotionphoto.horseworld.see

Vilka himla fina bilder!:D

Svar: Tack så väldigt mycket!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-30 klockan 22:08:14
▲ Maria ➟ blogg/hemsida: http://dreamsof.blogg.se/

Alltså åh vad vackra bilder. Och vilka fina sulor hon har på sina skor!

Svar: Ohh, tusen tack snälla du! Ja, de var perfekta!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-30 klockan 22:19:57
▲ Hanna ➟ blogg/hemsida: http://hgranath.blogg.se

Åh vad fint, förstår att de blev nöjda! Snyggt med röda detaljer till det vita btw :) Kram

Svar: Tack, snälla Hanna!! Oh, ja det passade väldigt bra! :) Kram!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-31 klockan 00:47:31
▲ M v p h o t o s ➟ blogg/hemsida: http://Mvphotos.blogg.se

Oooh, så underbart söta bilder!

Svar: Åh, tusen tack!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-08-31 klockan 16:10:44
▲ Michaela- Fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Åh såklart att dom blev nöjda med bilderna! Så himla fina bilder! Älskar hennes skor och älskar att båda hade röda detaljer! :) ♥

Svar: Tack så väldigt mycket!! Ja, det var så genomtänkt, stilrent och sjukt snyggt! :D ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-01 klockan 23:17:40
▲ Anneli - A'la Foto ➟ blogg/hemsida: http://alafoto.se/blogg

Fantastiska bröllopsbilder! Och vilken tur med vädret! Älskar mörk himmel! Det blir så himla fint ljus vilken man ser tydligt i dina bilder!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket, värmer så att höra!! Jo, fast vi fick ju regn på oss det sista innan kyrkan, men det gick ju bra ändå! :) Spännande att fota i så många olika väderförhållanden! Tack igen!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-09-23 klockan 12:10:18
▲ Anneli - A'la Foto ➟ blogg/hemsida: http://alafoto.se/blogg

Vilka underbara bröllopsporträtt du har tagit! De är annorlunda och spännande och roliga! Härligt att se! Det gäller alla dina brudpar jag sett här!

Svar: Åh, stort tack, så glad jag blir!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-04-14 klockan 14:40:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!