Julkalendern 2012 - Lucka 13
Skrivet: 2012-12-13 ▲ 08:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen, Övrigt - Tips

Ni glömmer väl inte att anmäla er till tävlingen i lucka 10? Ett kanonbra pris från Moderskeppet finns att kamma hem där!
 
Det blir mycket tipsinlägg på rad här men jag hoppas ni inte har något emot det? Skolan har kommit emellan lite grann men idag ska jag verkligen försöka få gjort videobloggen som jag lovat er! I dagens lucka tänkte jag tipsa om den absolut bästa sidan (enligt mig) att hitta snygga typsnitt/fonter som är speciellt användbart till rubriker på dina bloggdesigner men också till mycket annat. Dafont.com har mängder med grymma fonter och det bästa är ju att man kan klicka på det tema man letar efter och det kommer upp väldigt många alternativ. Det finns till och med indelat i högtider så att hitta en font som passar nu till jul är inga problem! Som ni ser nedanför går det även att skriva in det du vill ska stå skrivet, så att du lätt kan förhandsgranska redan innan du laddat ner fonten. Hur bra? ;)
 
Lämna en åsikt? :)
7 kommentarer

Kommentarer
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Den siden er awesome :D

Postat den 2012-12-13 klockan 10:42:46
▲ Ellen (alatariel) ➟ blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Ja det är verkligen en bra sida! :D

Postat den 2012-12-13 klockan 11:01:03
▲ Ellen ➟ blogg/hemsida: http://lilomilo.blogg.se

Älskar din blogg!
snälla kan du vissa hur man gör så du har gjor med dina länkar under inläggen?
Jag hållit på i timmar. :O
Eller länka nu sida där dem visar det?
Kram

Svar: Åh, tack!!
Hmm, förstår faktiskt inte vad du menar faktiskt, vadå länkar under inläggen? :o Kram!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-13 klockan 19:36:11
▲ ellen ➟ blogg/hemsida: http://lilomilo.blogg.se

Jag menar typ kommentera! och datumet och sånt! :)
kram

Svar: Jag vet inte riktigt vad du menar, min "kommentera" länk är under inläggen och har alltid varit där men däremot mina datum och kategorier osv. är under rubriken, och dit har jag flyttat dem medvetet. Kram!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-14 klockan 07:03:00
▲ Ylva

Du har inte gjort ett typsnitt på riktigt? För jag kan inte hitta det i så fall...

Svar: Va, nej det har jag inte? Om du läser texten så berättar jag att man kan förhandsgranska fonterna med vad du vill ska stå skrivet. Om det var att det stod "Rebeckasfoto" som du syftade på? :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-18 klockan 21:30:09
▲ Ylva

Åh, jag som trodde det var ett eget! Jag älskar dafont!
(Jag hade inte läst en enda blogg på några veckor och skummade igenom ALLIHOP i kväll, så har inte varit så uppmärksam på alla texter! Känns bra att Bloglovin står på 0 nya inlägg i alla fall!)

Svar: Haha, åh, då förstår jag, nog har man varit i den sitsen alltid, då skummar man verkligen bara igenom allt.
Rebecka Stålbrand

Postat den 2012-12-18 klockan 22:16:12
▲ Ella - Hobbyfotograf ♥ ➟ blogg/hemsida: http://ellisenbellis.blogg.se

Hej, vad heter typsnittet som du har i rubrikerna i din kamerautrustning som det står "Kamera, objektivm tillbehör?" SVARA SÅ FORT SOM MÖKLIGT VILL VERKLIGEN VETA.

Kram!

Svar: Hejhej! Den heter "Signerica". :) Kram!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2013-02-03 klockan 14:25:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!