Julkalendern 2012 - Lucka 10
Skrivet: 2012-12-10 ▲ 08:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen, Övrigt - Tävlingar

Lucka nummer 10 är här och under den gömmer sig ett grymt erbjudande för vinnaren! Ni har möjlighet att tävla om 30 dagars medlemskap på streamingtjänsten Moderskeppet Guld, där ni får tillgång till massvis med videokurser inom fotografering och bildbehandling. Titta i ditt eget tempo, pausa och spola tillbaka. Videon nedanför visar hur det hela går till!
 
 
För att kamma hem vinsten skulle jag vilja ha en liten motivering om varför just du ska vinna, den behöver inte vara lång! Det är endast tillåtet att anmäla sig en gång. Glöm inte att ange din mailadress! Tävlingen avslutas den 13 december kl. 22 och vinnaren publiceras i lucka 14.
Lämna en åsikt? :)
25 kommentarer

Kommentarer
▲ Fanny - foto&vardag ➟ blogg/hemsida: http://pixelin.blogg.se

Jag är absolut med! :)

Jag skulle vela vinna eftersom jag verkligen brinner för foto (som du kanske märkt på min blogg) Jag tycker det är super kul, och foto är ett intresse där jag får vara verkligen mig själv. Sen är det det här med utveckling, jag skulle behöva lite ny inspiration och tips för jag vill utvecklas så mycket som det bara går! Jag har stått still ett tag, haft samma redigeringar på bilderna osv.. Jag utvecklas, få inspiration och idéer! :)

Postat den 2012-12-10 klockan 10:02:28
▲ Marte Fjeld ➟ blogg/hemsida: http://martefjeld.blogg.no/

Jeg vil gjerne vinne fordi foto er det jeg elsker aller mest, etter hest, og jeg elsker å lære nye metoder å redigere bildene jeg tar på. Jeg har lært mye av meg selv, men det er så gøy å se hva andre driver på med, for så å gjøre det om til sitt eget:)

Postat den 2012-12-10 klockan 10:06:32
▲ Frida ➟ blogg/hemsida: http://blogg.fotografia.se

Jag skulle gärna vilja vinna denna lucka då jag tror att detta skulle hjälpa mig enormt i mitt utvecklande inom fotografering. Att titta på videos och få tips från andra är ett väldigt lätt och smidigt sätt att lära sig på. Vore grymt! :)

Postat den 2012-12-10 klockan 12:00:34
▲ elin stahre

jag skulle verkligen vilja vinna därför att jag vill kunna utvecka mitt fotograferande och bildredigerande till en ny nivå och det tror jag att moderskeppet skulle kunna hjälpa mig med! Dessutom så har jag klarat av min första termin på masternivå vilket jag är stolt över så detta vore en perfek present jag kunde ha under julen för att koppla av från skolan och för att kunna ta nya tag till våren!

Postat den 2012-12-10 klockan 15:25:14
▲ Erica ➟ blogg/hemsida: http://ericaandersdotter.blogg.se

Jag skulle vilja vinna eftersom jag vill lära mig mer inom fotograferingen helt enkelt! :)

Postat den 2012-12-10 klockan 16:04:45
▲ Alicia

Jag har alltid älskat att vara ute och fotografera och sedan fixa i ordning och redigera bilderna. Men detta året har varit extremt, jag har varit ute massor och verkligen försöker lära mig. Men jag får inte till de bilderna av riktigt hög kvalité som jag vill lyckas med. Därför hade detta varit perfekt! Det hade varit en kick så att jag kan komma ut och sedan bli riktigt nöjd med bilderna och allra främst mig själv. :)

Postat den 2012-12-10 klockan 16:10:43
▲ Lina ➟ blogg/hemsida: http://picmagic.blogg.se

Jag skulle vilja vinna eftersom jag verkligen vill utvecklas och jag veta att jag nog kan om jag får chansen till hjälp! Finns ingen i min omgivning nämligen som kan hjälpa mig med det.

Postat den 2012-12-10 klockan 16:57:27
▲ Julia ➟ blogg/hemsida: http://juliasphotos.devote.se

Jag skulle så sjukt gärna vilja lära mig mer om photoshop! Jag är en tjej på 14 år som älskar att fotografera och att redigera,jag har en dröm om att kunna starta ett eget företag och få fota porträtt och annat när jag blir äldre och därför så skulle det ha vart så bra om jag kunde lära mig mer om photoshop redan nu ,så att jag kan lära upp mig och kunna redigera riktigt fina bilder! :) Jag har sökt lite överallt bl.a på google för tips om photoshop men jag hittar sällan något riktigt bra som man riktigt förstår. Jag kan liksom bara grunderna i photoshop och skulle jätte gärna vilja lära mig så mycket mer ! :)

Postat den 2012-12-10 klockan 17:00:48
▲ ida

Att gå omkring och fota är bland det bästa jag vet och att bli lite bättre skulle både vara roligt och göra mina bilder så himla mycket vackrare, så jag håller verkligen tummarna nu för det skulle vara så otroligt roligt att vinna :)

Postat den 2012-12-10 klockan 17:17:42
▲ Nea ➟ blogg/hemsida: http://palomitas.blogg.se

Åh, det här skulle vara så perfekt för mig! Nu när skolan tar så mycket tid under veckorna blir det knappt någon tid över till fotande och redigerande. Jag saknar det, men vet samtidigt att jag borde proritera skolan... Just därför vore Moderskeppet Guld i en månad perfekt för mig, för nu över lovet har jag som tur är inte något att plugga och alltså tid till att fota och redigera! Dessutom passar det här med filmer mig perfekt, för när man hänger över skolböckerna så mycket känns inte fotoböcker så lockande... :P
Behöver helt enkelt en nytändning inom fotografering såhär i vintermörkret och jag tror att Moderskeppet Guld skulle hjälpa mig med det!

Kram<3

Postat den 2012-12-10 klockan 19:32:54
▲ Klara

Jag skulle verkligen vilja vinna det här! Jag älskar verkligen att fotografera och redigera, kan en del om foto och blir oftast nöjd med mina bilder! Men eftersom jag är en person som aldrig blir helt nöjd, utan hela tiden vill utvecklas så skulle det här paketet vara skitbra! För det finns fortfarande massor av saker som jag kan lära mig och få mig att utveckla som fotograf kvar, och jag tror att det här kan innehålla många sådana hjälpande godbitar. Så himla smidigt med Video också, istället för att sitta och bläddra i massa tråkiga böcker som man ändå inte helt förstår sig på.. Håller tummarna nu på vinst! :)

Postat den 2012-12-10 klockan 20:25:58
▲ Ellinor ➟ blogg/hemsida: http://fotoellinor.blogg.se

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag skulle bli extremt glad om jag vann denna julklapp eftersom jag har ett väldigt stort intresse för fotografering och vill verkligen lära mig mer! Just detta vore utmärkt för mig eftersom jag är ganska upptagen av fotboll och skola så jag hinner inte gå någon kvällskurs. Jag tror verkligen att det här skulle hjälpa min fotografering på traven vilket är något jag skulle älska då jag brinner för fotografering.
God Jul!

Postat den 2012-12-10 klockan 21:15:28
▲ Ingrid ➟ blogg/hemsida: http://ingridhedstrom.blogg.se

Jag vet att jag är bra på både foto och redigering, men jag känner ganska ofta att jag inte är tillräckligt bra som "alla andra" just för att fotograferingen står ganska still nu. Förhoppningsvis skulle jag få mer inspiration och få chansen att utvecklas som fotograf och göra något mer seriöst av det. Jag vill bli mästare inom området, få extremt bra porträtt, naturbilder, you name it. Alla fototips är guldvärda, liksom alla tips som skulle behövas inom redigering. Jag skulle vara evigt tacksam om jag vann!

Postat den 2012-12-10 klockan 21:58:43
▲ Yhennifer ➟ blogg/hemsida: http://yhenniferlarsson.blogg.se

Jag var 15 år när jag blev mamma, jag fortsatte skolan och började gå en utbildning på medieprogrammet. När jag nu bara hade 1 år kvar i skolan orkade jag inte gå kvar pga att jag hade fått ta över min dotter på heltid och det blev en del hemma-med-sjukt-barn dagar, fick även diagnosen adhd som gör det ännu jobbigare att plugga. Så därför vore jag riktigt tacksam om jag vann det här så jag kan fortsätta lära mig - fast på hemmaplan.

Postat den 2012-12-10 klockan 23:48:23
▲ Emma ➟ blogg/hemsida: http://emmaaawinberg.blogg.se

Hej finaste Rebecka!

Jag har fotat sedan jag kunde hantera mina föräldrars kamera. En liten klumpig olympus man skulle dra undan framsidan för att fota, som jag sedan fick i present.

Jag har alltid älskat Moderskeppet! Jag tycker de är grymma och väldigt noga beskrivande samt att jag älskar deras bilder.
Att vinna detta priset skulle hjälpa mig ganska mycket.

Jag gick fotograflinjen på gymnasiet och kan en del om både kameror och studior mm, men jag skulle vilja lära mig så mycket mer!

Jag har kommit in i en liten fotosvacka, där jag inte riktigt hittar något kul eller intressant att fotografera. Moderskeppet ger mig nästan alltid inspiration till att fota vidare. Snälla.
Hjälp mig att hitta tillbaka till min bästa vän, Nikon.

Emma Winberg.

Postat den 2012-12-11 klockan 00:27:37
▲ Fanny

Jag vill gärna vara med, trots att det är lite sent.
Jag har hållit på att fota ett tag och har kollat på gratisvideor på moderskeppet. Nu vill jag lära mig photoshop, vilket kräver guld medlemskap på moderskeppet.
Därför vill jag ha det! :) Jag skulle bli så glad!

Postat den 2012-12-11 klockan 06:25:35
▲ Malin Wallberg ➟ blogg/hemsida: http://malinwallberg.se

Åh, vilket bra pris!
Jag skulle vilja vinna för att jag varit intresserad av photoshop länge och även utvecklats mycket men självklart vill jag utvecklas mer. Jag har förut provat på moderskeppets kurser och älskar dem! Därför vore det toppen med detta GULD-pris! :D

Postat den 2012-12-11 klockan 09:57:10
▲ Anonym

hej super bra och fin blogg du har !
jo men jag skulle vilja för att jag älskar att fotografera men jag tycker inte jag är speciellt bra..
så skulle gärna vilja lära mig genom moderskeppet's grymma video filmer! :D
tack :)

Postat den 2012-12-11 klockan 13:12:19
▲ Emma

Jag skulle gärna vilja vinna ett 30-dagars medlemskap i Moderskeppet guld, då foto och redigering är mitt största intresse här i världen. Tänk dig känslan av att se hur man utvecklas med hjälp av andra människor som är experter på sitt område, den känslan vill jag känna! Så en underbar julklapp skulle vara att vinna denna tävlingen, och kunna utvecklas både som person och inom foto-och redigeringsvärlden!

Postat den 2012-12-11 klockan 15:35:23
▲ filippa ➟ blogg/hemsida: http://ffilippa.webblogg.se

Jag vill vinna för att jag vill utvecklas inom redigering och jag tycker dom förklarar så bra och krånglar inte till det så man lär sig! Nu när julen är här också så går pengarna till julklappar så att vinna detta vore en trevlig julklapp till mig själv såhär innan jul :D

Postat den 2012-12-11 klockan 17:24:40
▲ Josefin Deimel

Jag vill gärna vara med! Jag skulle vilja vinna eftersom jag är väldigt foto-intresserad! Det skulle vara jättekul att få lära sig mer om redigering, då jag inte hållit på med det så mycket, men gärna vill! Det är ju dessutom ett plus att det är videokurser! Skulle bli otroligt glad! Tack på förhand! :)
Kram

Postat den 2012-12-11 klockan 18:55:04
▲ Josefine


Skulle vilja vinna för att jag vill lära mig mer kring photoshop och andra redigeringsprogram och självklart kring fotografering. Känner att jag tappat intresset den senaste tiden då jag vill kunna redigera mina bilder och få dom till en högre nivå, alltså tror jag kursen skulle vara toppen för mig! Jag kan lära mig saker när jag själv vill vilket låter helt fantastiskt!
Kram, ha de bra! :)

Postat den 2012-12-11 klockan 20:04:47
▲ Matilda

Jag vill vinna för att jag verkligen brinner för att fotografera, och vill lära mig mer för att kunna bli ännu bättre! Sen fyller jag år på söndag också, så det skulle vara en väldigt mysig födelsedagspresent!

Kramisar!

Postat den 2012-12-12 klockan 15:25:45
▲ Ronja Andersson ➟ blogg/hemsida: http://ronja.blogg.se/

Jag skulle vilja vinna för att utvecklas som fotograf och även inom redigering osv. Det hade vart kul att se vad moderskeppet har att erbjuda. Detta känns som en ganska bra början för att se hur deras "kurser" ser ut och kanske fixa medlemskap i framtiden :)

Postat den 2012-12-13 klockan 09:10:22
▲ Linnéa

Jag antar att det är i kommentarerna man motiverar..? Iallafall så kommenterar jag min motivering här nu. :)

Jag skulle vilja vinna medlemsskapet för att jag skulle verkligen behöva få den kunskapen dem lär ut, då jag går i skolan på dagarna och inte får så mycket tid över till fotografering och att utvecklas som jag skulle vilja.
Jag tycker det vore så himla kul att lära mig mer om det jag verkligen tycker om, vilket då är foto.
Det är då min motivering. Skulle bli så himla glad om jag vann det här nu!

Tack på förhand! :)


Postat den 2012-12-13 klockan 21:17:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!