Sista semesterdagarna på Öland
Skrivet: 2018-08-26 ▲ 22:29:10 / Kategori: Foto - Djurliv, Foto - Natur

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
Sista dagarna på semestern spenderades på Öland, vi tog ett snabbt beslut åkte ner för att fira att jag lyckades ta MC-kort dagen innan. Det blev två nätter på södra Öland och vi hann mest sola och bada där nere. Men en gång när vi stanande till längs vägkanten och fick vi syn på ett litet föl med sto som jag var tvungen att knäppa några bilder på innan vi susade iväg igen.
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thelenaelisastory.blogg.se

Så fina bilder, det är så mysigt med det lantliga.

Svar: Tack så mycket Lena, så fint att du tittar in fortfarande!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2018-09-10 klockan 18:12:21
▲ Simon G ➟ blogg/hemsida: http://simonpixel.webblogg.se

Väldigt vackra bilder! Öland är ju så grymt ställe att fota på! :)

Svar: Tack så mycket Simon! Det är det verkligen :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2018-10-05 klockan 23:35:13



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!