Week 21 // 2017
Skrivet: 2017-05-30 ▲ 16:01:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Veckans första dagar innebar konstant plugg med slutförande av rapport. På måndagen hanns det med en paus för ceasarsallad på stan.
 
 
I onsdags lämnade jag in hela rapporten för exjobbet så senare framåt eftermiddagen blev det lite firande!
 
 
I fredags blev det en springtur och senare också lite orientering med hjälp av en karta jag hämtade ut på turistbyrån. Sammanlagt 2 mil avverkades den dagen!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Svårt att förstå att jag snart tar examen! En presentation och justeringar inför slutrapport väntar, sen är min 3-åriga utbildning faktiskt slut. Det har gått så fort.
 
♦ Denna lediga helgen har jag äntligen hunnit med att se både Skönheten och odjuret (den nya versionen med Emma Watson) och Moana. Så mysiga båda två!
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!