Week 20 // 2017
Skrivet: 2017-05-22 ▲ 19:07:02 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Började veckan med ett pass cirkelfys i mina ganska nya träningsbyxor och skor.
 
 
Hämtade ut nya glasögon i veckan och behöver nu inte använda linser varje dag! I torsdags var det 27 grader ute och det blev en eftermiddag vid sjön i parken.
 
 
I fredags var det dags för avslutningshögtid. Det kändes lite konstigt eftersom jag inte är klar med examensarbetet ännu (deadline och presentation närmar sig). Det var som att gå på en sommaravslutning utan att känna den där härliga känslan att man har ledighet framför sig, några veckor till...
 
 
I fredags kväll var det dessutom bal för alla avgångsstudenter. Superfin kväll med god mat och bra sällskap!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag satt och pluggade från kl 9 till kl 2 på natten igår. Längtar till onsdag då deadline varit!
 
♦ Upptäckt att en rolig låt som råkat fastna på hjärnan har släppts på spotify.
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!