Week 19 // 2017
Skrivet: 2017-05-15 ▲ 19:53:56 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I början av veckan hanns det med en promenad uppför skidbacken till Billingen och samma kväll lagade jag en riktigt god middag.
 
 
I fredags blev det en tur till Silverfallen som ligger en bit utanför Skövde.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag har ju varit vid Silverfallen ett par år i rad samt i olika årstider och det är alltid intressant att se hur mycket vatten det är, denna gång var det i alla fall lite mer än sist jag var där.
 
♦ Denna veckan har jag inte fotat så mycket, det börjar närma sig deadline för del 3 på exjobbet så fokus ligger mycket på att få klart detta nu.
 
♦ Eurovision har livat upp kvällarna denna veckan och jag fick mig några småfavoriter men aldrig någon riktig klar favorit. Tycker i alla fall det är kul att Robin tog hem en 5:e plats!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Martina Holmback ➟ blogg/hemsida: http://martholm.webblogg.se/

Så härligt det låter. Och härliga bilder. 👍😊

Svar: Tack så mycket, fint att höra!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-05-25 klockan 16:42:50



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!