Week 18 // 2017
Skrivet: 2017-05-08 ▲ 17:06:38 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Vecka 18 började med strålande sol, frukost på balkongen och hav av vitsippor.
 
 
På onsdagen var det dags för liten utflykt till Simsjön och där hittades en gammal by som byggts upp utefter ritningar som gjorts på 1600-talet, bland annat den lilla kyrkan ovanför. Passade även på att doppa fötterna i det svala vattnet.
 
 
Under helgen har jag haft besök av mina föräldrar och jag visade dem Ryds grottor. Vi hann även med en middag på stan.
 
 
Och på lördagskvällen var det balkonghäng med bubbel i finglasen.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Det känns som jag alltid pratar om vädret i dessa texter men vädret denna veckan har varit guld, 17-18 grader flera dagar i rad!!
 
♦ En händelse som skedde i den där gamla lilla byn vi hittade i onsdags, där det för övrigt inte var en kotte i närheten. Ett av husen hade tydligen en sensor och när vi gick förbi började kossor mua, grisar grymta och kycklingar kackla. Högt. Jag typ flög upp i luften. Och när vi tittade in genom fönstren fanns där låtsas-djur som också nästan skrämde livet ur mig, haha.
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Martina Holmback ➟ blogg/hemsida: http://martholm.webblogg.se/

Så härligt med frukost utomhus. Och kul att se gamla byggnader och slott.

Postat den 2017-05-25 klockan 16:40:55



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!