Week 17 // 2017
Skrivet: 2017-05-01 ▲ 15:25:04 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Veckan började med snöfall och mys framför datorn.
 
 
I onsdags åkte jag och min klasskompis Emil till Ryds grottor och Ryds ängar (där vi hittade ett övergivet torp).
 
 
Från fredagens promenad uppför skidbacken där tydligen en tävling skulle springas så vi passade på att värma oss vid elden som fanns i tävlingsområdet.
 
 
På lördagen var det dags för valborgssittning och efteråt var det eldshow i parken.
 
 
Och igår var det ju valborgsmässoafton så jag gick ner för att titta på den årliga brasan som tänds i parken.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Att det kom snö i tisdags har jag nästan förträngt för nu har solen dykt upp allt oftare och temperaturen stigit, woho!
 
13 reasons why, jag blev fast och sträckkollade denna serien. Väldigt gripande.
 
♦ Sammanfattningsvis har det varit en fin vecka och helgen har flugit förbi med roliga aktiviteter!
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!