Week 24 // 2017
Skrivet: 2017-06-19 ▲ 16:40:03 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
En dag i veckan klev jag upp vid 3 för att fota soluppgången vid Ryds grottor. Dock var det en så tjock dimma så solen var svår att se den första halvtimmen. Men vackert var det!
 
 
Jag tog en promenad med en vän till Rhodedendrondalen som stod i full blom.
 
 
Till och från har jag jobbat med bröllopsfotona som jag tog under förra veckan. Nu är det klart för leverans!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag har beställt hem rökpatroner och spännande rekvisita till ett litet fotoprojekt, det dröjer nog ett tag tills det anländer men ser fram emot till dess!
 
♦ Eftersom jag är ledig och har tillgång till bil här under ett par veckor tänkte jag försöka hitta lite ställen runt om Skaraborg som jag inte haft möjlighet att ta mig till tidigare. Läckö slott blir nog först ut!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Sofia ➟ blogg/hemsida: http://sofiavaha.se

Alltså de översta fotona, sååå fina!

Svar: Tack Sofia :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-06-19 klockan 17:57:46
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/moonshinelullaby

Åh det är så roligt att besöka slott!

Svar: Ja, har aldrig varit där så det ska bli kul!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-06-19 klockan 20:54:25



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!