Week 23 // 2017
Skrivet: 2017-06-12 ▲ 14:35:04 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I början av veckan tog jag tåget till Göteborg och hade ett par mysiga dagar där. Fika i Haga bland annat!
 
 
Det blev en kväll vid Linné med ett glas vin och massa catch-up med Hanna. 
 
 
Bullar bakades det en dag och hann träffa min kompis Dennis också.
 
 
Förutom en del häng i Göteborg var det bröllopsdags på lördagen!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Så kul att kicka igång sommarlovet med en sväng till Göteborg! Det blir fler vändor dit i sommar.
 
♦ Jag fick äran att fotografera ett så vackert par i lördags och det bästa var ju att jag fick uppdraget genom Julia, vi som följt varandra under många år men faktiskt aldrig setts trots att vi bott så nära!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Martina

Härliga bilder.
Och låter som en bra dag.

Postat den 2017-06-27 klockan 09:26:48



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!