December steel wool
Skrivet: 2017-12-07 ▲ 21:29:05 / Kategori: Foto - Övriga foton

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
I söndags gjorde jag ett försök med stålulls-fotografering och här är nog den bästa bilden som togs. Vi blev avbrutna ganska ofta av bilar som åkte förbi så det tog sitt lilla tag att få in de korrekta inställningarna och därav hann vi inte fota så många bilder. Det var längesedan jag fotade denna typen av bilder, kul att göra det igen! Håller på och spanar efter fler bra locations för stålulls-fotografering, har ett till ställe på lager som vi förmodligen ska testa på en dag framöver. :)
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Sara ➟ blogg/hemsida: http://sarasfotogladje.blogspot.com

Vilken häftig och inspirerande bild. Har funderat en liten tid på att testa detta själv. Nu blev jag ännu mer sugen!

Svar: Tack så mycket Sara!! Ja, det tycker jag verkligen du ska göra! Jag har gjort ett inlägg om detta om du vill ha lite tips på vägen: http://rebeckasfoto.se/2015/september/fototips-stalullsfotografering-2.html
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-12-31 klockan 01:56:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!