Week 32 // 2017
Skrivet: 2017-08-15 ▲ 20:28:44 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
En kväll i veckan blev det träning på hinderbanan vid militärområdet igen!
 
 
Första fredagen på jobbet var det lite firande och det bjöds på champagne. Jag har dessutom lärt mig åka hoverboard på en kvart!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Första jobbveckan avklarad och det känns spännande! Mycket nytt och på kvällarna har man legat ganska utslagen på grund av all ny information.
 
♦ Sista bröllopsbilderna för denna sommaren är färdigredigerade och ivägskickade. Så skönt! Kanske ska visa upp något av sommarens bröllop på bloggen också?
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/moonshinelullaby

Ja visa bröllopsfotona! :)

Postat den 2017-08-16 klockan 06:18:43
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/johannashouse

Ja! Visa hemskt gärna bröllopsbilder! Jag tycker det är så vackert, så mycket lycka att få ta en liten, liten del av! :)

Svar: Jag ska försöka få upp något när jag har tid! Verkligen, så fint att få vara med en sådan dag också! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-08-19 klockan 16:06:14
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/moonshinelullaby

Jag är alldeles för feg för att åka Hoverboard haha är livrädd att göra fel och dåsa rakt ner i backen med ansiktet före!

Snälla visa några av bröllopsbilderna, även om jag inte fotar sådant själv är det kul och inspirerande att se andras bilder :D

Svar: I början kändes det läskigt, men jag har nog rätt så bra balans för efter några minuter kändes det hur lätt som helst. :D
Jag får göra det vid tillfälle, fullt upp i vardagen nu så bloggen har hamnat lite på sidan! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-09-05 klockan 16:25:45



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!