Week 31 // 2017
Skrivet: 2017-08-09 ▲ 18:30:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
En lite försenad veckosummering men här kommer den. Jag gick upp klockan 4 på torsdagsmorgonen, vilket resulterade i en vacker soluppgång.
 
 
Jag tog mig till Göteborg och fotograferade bröllop igen! Det blev porträtt med utsikten till höger.
 
 
Vi hade en liten återförening, Linnéa är tillbaka från London!! Det blev en god middag på stan med både drink och efterrätt dessutom.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Sista veckan som ledig. Det blev ett bra avslut på ledigheten i Göteborg!
 
♦ Det börjar smått närma sig för flytt, ska bli så roligt och plockade med mig lite saker från Göteborg till Skövde.
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!