Week 30 // 2017
Skrivet: 2017-08-01 ▲ 12:32:43 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Jag startade veckan med att hänga på en kompis till militärområdet och köra lite utegym och hinderbana. Grym träning! I veckan blev det även ett bullbak.
 
 
Tog en sväng strax utanför Skövde och hamnade vid en fin liten sjö. Testade en fake-tattoo 
 
 
Och tog mig upp på Billingen för att springa en runda, utsikten är ju så fin uppe på berget!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag har suttit och sträckredigerat två fotojobb denna veckan, lite jobbigt att göra allt så på en gång men det är skönt att få det gjort.
 
♦ Tiden går alldeles för fort, nu har jag bara en vecka ledigt kvar tills det är dags att börja jobba. Spännande!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Martina Holmback ➟ blogg/hemsida: http://martholm.webblogg.se/

Så härlig dag det låter som.

Postat den 2017-08-08 klockan 09:25:36



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!