Week 15 // 2017
Skrivet: 2017-04-17 ▲ 13:37:50 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Veckan började med inlämning på måndagen och därefter blev det som ett skönt påsklov. Jag har hunnit med att träna cirkelfys och skivstång intervall!
 
 
Bestämde mig för att baka bullar en dag och fick därav besök av klasskompis som ville smaka.
 
 
Skapade en virtuell maskin med Windows 7 för att kunna spela Harry Potter-spelet, nostalgin var på topp. 
 
 
Och Skövde har ändå visat sin fina sida även om det är lite kallt...
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Denna veckan har varit lugn och skön, att kunna sitta en hel dag och spela Harry Potter var guld värt även om spelet tog slut på alldeles för få timmar.
 
♦ Jag har taggat till Pretty Little Liars som börjar på tisdag igen med sista säsongen och först denna veckan hittade jag till en av huvudkaraktärernas (Emliy) Youtube och har verkligen fastnat, se Shay's kanal här.
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Sofia ➟ blogg/hemsida: http://sofiavaha.blogspot.se

Alltså bullar! <333

Svar: Haha, ellehur!! ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-04-17 klockan 17:32:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!