Week 14 // 2017
Skrivet: 2017-04-10 ▲ 22:59:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I förra veckan fick jag hem min väska jag beställt och här syns detaljerna som jag tänkt ha till kommande balen i maj! I onsdags packade jag resväskan och anledningen till det syns nog uppenbart. ;)
 
 
På torsdagskvällen befann jag mig nämligen på Fryshuset i Stockholm och fick se det band som jag följt sedan 10 år tillbaka och inte sett sedan 2010 i Scandinavium.
 
 
Under fredagen spenderade jag förmiddagen med att turista i gamla stan i Stockholm och kl 12 satte jag mig på tåget till Göteborg. Och tur var väl det för när jag fortfarande satt på tåget fick jag de där otäcka nyheterna om den fruktansvärda händelsen från staden jag precis lämnat.
 
 
Helgen avslutades med boule och en försenad födelsedagsmiddag i Göteborg, mysigt!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ När mobilen lös upp och notisen löd "Polisinsats i centrala Stockholm – larm om lastbil som kört in i folkmassa" tänkte jag att det var lite otäckt. Men det var först när tågvärden uppmanade alla resenärer att höra av sig till sina nära och kära i Stockholm och försäkra sig om att de var okej och samtidigt som jag själv fick den där frågan "Är du säker?" som det blev väldigt obehagligt. Men så mycket kärlek i gensvar Sverige har visat. 
 
♦ 2010 hade jag en sittplats i Scandinavium till Tokio Hotel och när jag gick ut från konserten lovade jag mig själv att en gång ska jag se bandet igen och då ska jag ha ståplats. 7 år senare höll jag det jag lovade och även om jag denna gång fick gå alldeles själv var det bästa beslutet någonsin. Det kommer utan tvekan bli en nästa gång igen.
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!