Week 13 // 2017
Skrivet: 2017-04-02 ▲ 11:16:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I måndags unnade jag mig plättar och satte mig på en solig balkong med min nyfunna favoritpodcast i öronen – Mordpodden.
 
 
På måndagskvällen blev jag alldeles för uttråkad på plugget och fotograferade denna bild.
 
 
I fredags fyllde jag som sagt 23 år och jag fick fina hälsningar till mig 
 
 
Och i lördags låtsades jag att jag var 10 år igen när jag ställde mig i kön för att få en selfie med Robin Bengtsson som var förbi Skövde denna dag.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag har slutligen fallit för podcast-världen ordentligt och har en hel del poddar jag vill kika in! Mordpodden är som nämnt en ny favorit och jag tycker den är riktigt intressant.
 
♦ Haha, åh, jag kände mig lite löjlig när jag ställde mig i kö till Robin Bengtsson tillsammans med vad det såg ut som bara 10-åringar och deras föräldrar (okej, jag såg några äldre också "som tur var"). Men äh, vad fasiken, why not!?
 
♦ Nu är det sträckplugg som gäller fram till torsdag lunch, jag är så taggad på torsdag och en kort resa till Stockholm som det är dags för då!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ ajlimullersandvik.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

jag skulle gärna köa till det, 27 år och barnfri ;)

Svar: Haha, underbart! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-04-02 klockan 13:10:53
▲ Anonym

Har du inte någonstans där man kommer åt bloggens startsida? Hittar ingen sån länk. Är man inne på en kategori i din blogg så måste man gå upp i adressfältet och skriva in bloggens vanliga adress för att komma tillbaka till startsidan. Lite omständigt :/

Svar: Det har jag tyvärr inte. Jag har själv tänkt tanken men eftersom jag inte är lika aktiv som för några år sedan har det bara inte blivit av att jag sätter mig och fixar smådetaljer. Men tack för feedback! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-04-05 klockan 17:35:56



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!