Ringrostiga självporträtt
Skrivet: 2015-10-08 ▲ 19:12:00 / Kategori: Foto - Självporträtt

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,4 USM
 
Det var ett tag sedan jag tog självporträtt och jag kände mig lite ringrostig idag när jag ställde mig framför kameran. Jag kommer ihåg förr då jag körde roliga teman, nu för tiden har jag verkligen kommit ifrån det... En favoritserie jag har var för två år sedan då jag gjorde självporträtt med halloween-tema, åh vad de bilderna var roliga att planera, fota och redigera!!
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf ➟ blogg/hemsida: http://www.mariaekblad.se

Åh vad fint Rebecca! Det var dina coola självporträtt och naturbilder som gjorde att jag fastnade för din blogg och ville lära mig fota mera :D

Svar: Men åh, vad fint att få höra det här Maria!! Gud vad roligt! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-10-08 klockan 20:35:05
▲ Molly

Snygg kompis man har ;)

Svar: Molly ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-10-09 klockan 10:29:54
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Jättefin bild känns sådär härligt lagom höstig :D

Svar: Tack Lena, fick lite höst-feeling jag med :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-10-09 klockan 21:37:32
▲ Michaela ➟ blogg/hemsida: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Så himla fin! :) ♥

Svar: Tack, fina du!! ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-11-01 klockan 14:43:10



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!