Tokplugg och en längtad jul
Skrivet: 2015-12-19 ▲ 20:19:36 / Kategori: Personligt - Vardag

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
De senaste veckorna har varit intensiva och stressiga. Nu börjar plugget ä n t l i g e n lugna ner sig och jag kan sitta ner och få ihop ett blogginlägg, var ju ett tag sedan. Jag har pluggat som en tok och än har jag två rapporter kvar att skriva samt färdigställande av en hemsida vi just nu jobbar på. Vill försöka få gjort så mycket som möjligt innan jul eftersom (vilket bilden ovan hintar på) jag åker upp till Sälen efter julafton. Ljuset i tunneln börjar i alla fall synas klarare nu! ;) Har ni börjat julledigheten än?
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Fani ➟ blogg/hemsida: http://jetbluejet.blogg.se

Wow, vilken otrolig bild verkligen :) Vilken omgivning!

Svar: Tack så mycket, det är vackert med vinterlandskap!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-12-20 klockan 00:02:25
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thisismyphotostory.blogg.se

Skönt med ledighet. Nope här ska det jobbas dagen innan julafton men bara 3 dagar kvar nu det ska man väl klara av tror jag :D Fin bild ser bättre ut med snö än den här sommarvärmen vi har här just nu.

Svar: Så mycket ledigt kommer jag dock inte få, haha, plugg byts ut mot lite jobb :) Det låter ju kanon ändå, klarar du väl lätt :D Tack! Jaa, jag undrar när riktiga vintern kommer på ingång...
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-12-20 klockan 20:37:14



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!