Problem med datorn
Skrivet: 2011-09-14 ▲ 19:44:00 / Kategori: Personligt - Vardag, Övrigt - Filmer & Tutorials

Min Macbooks hårddisk verkar ha gått sönder och idag hjälpte en på skolan mig att rädda de absolut viktigaste bilderna. Jag har ju de flesta på hårddisken här hemma men de jag tagit nyligen har jag inte hunnit lägga in där. Blev väl runt 15-20 bilder som jag kunde rädda, ville ha några fler men de gick inte att föra över.. Får hoppas han som ska återställa den lyckas få tillbaka allt ändå. Får se på fredag!
 
Eftersom jag då inte kan lägga in bilder eller redigera (tog jättesöta bilder på fina Stina idag!) så får det bli ett inlägg med dessa videos som är sjukt proffsiga! De är filmade med Canon 5D Mark II och en "Glidecam", ska lätt skaffa en sådan i framtiden. Byt till högsta HD (1080p) och slå på fullskärm, de är helt fantastiska att se!



Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer
Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!