Video: Bassholmen 9 juli 2011
Skrivet: 2011-07-11 ▲ 19:01:46 / Kategori: Övrigt - Filmer & Tutorials


Ni kan ändra till 720p för bästa kvalité (intill + knappen).

Jag filmade en massa på Bassholmen i lördags så idag klippte jag ihop en liten film av det hela. Eftersom jag filmar med en vanlig digitalkamera så klipps en del av upp- och nederdelen av efter redigering och det är därför man kanske inte riktigt ser allt som egentligen filmades. Hoppas videon gillas ändå, haha! :D
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Linn ➟ blogg/hemsida: http://gallop.blogg.se/

guuud så härlig & fin video! :'D

sv, jorå det är bara bra! :)

tack! ♥

Postat den 2011-07-11 klockan 20:40:08
▲ Alice ➟ blogg/hemsida: http://fotohunden.blogg.se/

Bra video!

Är det något staket runt själva ön eller kan dom bara simma ut i vattnet?

Postat den 2011-07-11 klockan 20:59:07
▲ Fia

Åååh, vad mysigt det ser ut! ^^ <3

Postat den 2011-07-11 klockan 21:13:41
▲ nikki ➟ blogg/hemsida: http://nnnikkithell.blogg.se/

Vad mysigt det ser ut.

Undrar en sak, skulle du inte göra en sådan video hur du fotograferar dina hästbilder, du skrev ju det för ett tag sedan :)

Kram!

Postat den 2011-07-12 klockan 20:40:33



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!