Week 12 // 2017
Skrivet: 2017-03-28 ▲ 12:38:41 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Förra söndagseftermiddagen gick jag en sväng runt Karstorpssjön.
 
 
En god middag och så var jag tvungen att diska mitt objektiv (skämt åsido, det är en termos och fy vad fel det känns att ens spola vatten på den).
 
 
Denna veckan har jag bland annat hängt i biblioteket och pluggat.
 
 
Under fredagen blev det en fika med klasskompis och på kvällen spanade jag in hacker-eventet som pågick i skolan under 18 timmar fredag/lördag.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Nu börjar andra deadline för exjobbet närma sig, tiden går fort.
 
♦ Jag har lyssnat sönder denna låt.
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Isabelle L. Thörner ➟ blogg/hemsida: http://rakkurva.com/

Älskar första bilden! Vilket himla fint ställe, och bilden är rakt igenom vacker. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men kan titta på den nästan hur länge som helst!

Svar: Men åh, vad fint att höra, tack så hemskt mycket!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-03-28 klockan 22:21:11
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/moonshinelullaby

Alltså hjälp jag vet att det är en termos men gaaah!

Svar: Hahaha, exakt min känsla!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-03-29 klockan 06:07:39



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!