Week 11 // 2017
Skrivet: 2017-03-19 ▲ 13:56:38 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I måndags unnade jag mig en hamburgare till middag och tre dagar denna veckan har det blivit cirkelfys-träning.
 
 
Jag tog mig till biblioteket för att kika på böcker som kanske kan hjälpa mig lite i examensarbetet.
 
 
Denna helgen plockade jag fram utemöblerna och lördagseftermiddagen spenderades såhär.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Nu börjar det verkligen kännas som att våren är på intåg, vilket är så härligt! Ser fram emot ljusare dagar, varmare temperaturer och att kunna använda vårjackorna.
 
♦ Denna veckan avslutade jag en kurs som jag läst sen i januari, så nu pluggar jag inte 150% längre – skönt!!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ Martina

Ja, nu är våren här. Äntligen!

www.martholm.blogg.se

Postat den 2017-03-20 klockan 09:14:45



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!