Week 10 // 2017
Skrivet: 2017-03-12 ▲ 22:20:23 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
I början av veckan var jag kvar i Göteborg och under måndagen gick jag upp till stallet där jag red för några år sedan. Det var så mysigt men bara tre hästar kvar från när jag gick på ridskolan, dock hittade jag genast en ny vän som var väldigt social! :)
 
 
En kväll framför brasan med plugg och sedan en hemfärd på tisdagen till Skövde.
 
 
Jag hade slut på godsaker hemma och slängde ihop ett par chokladbollar!
 
 
Idag blev det en sväng upp på berget och påvägen hittade jag vårtecken. 
 
 
Avslutade veckan med lite skridskoåkning och hade hela isen för mig själv. Så härligt!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Saknar att hålla på med hästar och minns hur mysiga de där lördagsförmiddagarna var!
 
♦ Mello → Min favorit Robin Bengtsson vann, woho!
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!