Week 4 // 2017
Skrivet: 2017-01-29 ▲ 17:48:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
En förmiddag i veckan när jag tittade ut genom fönstret såg det ut såhär, dimmigt. Egentligen har det varit sånt här väder mest hela veckan.
 
 
Denna veckan har jag införskaffat mig ett träningskort! Äntligen kan jag börja träna ordentligt efter att ha haft en glasskärva i foten ett halvår...
 
 
Under helgen fick jag besök av mina föräldrar och det blev två mysiga dagar med bland annat skidåkning och restaurangbesök.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Jag blev bestulen på min iPhone 6S under en utekväll i fredags så på lördagsmorgonen bestod aktiviteterna av polisanmälan, spärrning av telefon och skadeanmälan. Det var inte det roligaste.
 
♦ Taggad på att börja träna och testa olika pass!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ ajlimullersandvik.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

whaaaaa..! glasskärva i ett helt halvår!? Gud så läskigt!!

Svar: Yes, det tog tid att få röntgen och operations-tid! Det var inte så farligt som det låter men har inte kunnat springa ordentligt. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-01-29 klockan 18:53:45
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

jättefina bilder!

Svar: Tack Johanna!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-01-29 klockan 20:43:18



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!