Week 3 // 2017
Skrivet: 2017-01-22 ▲ 21:36:38 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Ny termin, nya kurser. Jag har faktiskt påbörjat mitt sista halvår på utbildningen, vilket betyder att jag har ett stort projektarbete framför mig. Förutom det har jag lagt till ytterligare en kurs – Mobilapplikationsdesign, så nu är det 150% de kommande två månaderna!
 
 
I lördags var det så himla bra väder så jag cyklade och tog en promenad uppför berget. Efter att ha kollat på utsikten gick jag förbi isbanan där det var full fart med poolspel för barnen så jag stannade och tittade lite.
 
 
Och idag var det dags för mig själv att snöra på mig skridskorna igen för att åka lite med ett gäng klasskompisar. När alla andra hade för ont i fötterna (haha) avslutade vi eftermiddagen på O'Learys.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Mobilapplikations-kursen är rolig! Examensarbetet känns ganska tungt.
 
♦ Vilken nostalgi jag fick när jag tittade på knattarna som spelade bandy, sådana matcher har jag själv spelat många gånger som yngre.
 
♦ Jag har börjat titta om en serie, Revolution, tycker om den och det är synd att den aldrig fick fler säsonger än 2.
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

fina bilder!

Postat den 2017-01-23 klockan 18:39:24
▲ Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm ➟ blogg/hemsida: http://blogg.anniesfotografier.se

Tufft att plugga 150%, hoppas det går bra :D
Bilden med cykeln såg verkligen vårig ut :)

Svar: Det tror jag nog, den extra kursen är bara rolig och det gör ju väldigt mycket! :D Haha, jaa, och nu ringlar det ner snö utanför fönstret. ;)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-01-28 klockan 20:11:17



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!