Week 2 // 2017
Skrivet: 2017-01-15 ▲ 20:13:58 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Måndag till torsdag denna veckan har gått åt till att plugga inför tentan som jag skrev i fredags under 5 timmar. Informationssäkerhet var det denna gången och även om det var väldigt mycket att ta in så var det ett intressant ämne!
 
 
Solen har tittat fram och vi har fått snö i slutet på denna veckan! Efter intensiva pluggdagar har helgen varit lugn med bland annat läsning av Alice in Wonderland tillsammans med en kopp varm choklad.
 
 
Söndag och jag tog en promenad i solskenet med kameran i handen. Och visst har jag fått det fint i fönstret här hemma? 
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Att om jag får godkänt på denna tentan har jag gjort min allra sista salstentamen för denna utbildningen... sjukt!
 
♦ Jag har av en slump fått upp ögonen för Emil Berg, önskar han hade fler låtar! Här är den senaste låten som släpptes tidigare i januari.
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!