Week 7 // 2017
Skrivet: 2017-02-20 ▲ 21:19:13 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Vårsolen har kikat fram några dagar i veckan och jag har egentligen velat vara ute istället för att sitta framför datorn och plugga.
 
 
I helgen har jag fått fint besök av Dennis, en gammal bandykompis, och jag har visat lite vad studentlivet och Skövde har att erbjuda!
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Brädspelet Avalon som vi i lördags med ett gäng på 8 personer spelade. Det var riktigt roligt och man får svåra "trust issues" efteråt, haha.
 
♦ Jag fick nästan en ny crush när jag såg Robin Bengtssons bidrag på Melodifestivalen i lördags. Längtar tills låten dyker upp på Spotify!
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Amanda Jona [SPONTAN] ➟ blogg/hemsida: http://spontan.blogg.se

Så kul att få läsa! :)

Svar: Vad roligt att höra, Amanda!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-02-21 klockan 09:31:30
▲ Netti Starby ➟ blogg/hemsida: http://nettistarby.blogg.se/

Vad kul du har haft och fina bilder! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket, fint att höra! :D Kram
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-02-23 klockan 06:52:19
▲ Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm ➟ blogg/hemsida: http://blogg.anniesfotografier.se

Låter som en bra vecka! :)
Härligt med sol :D

Svar: Absolut! Jaa, solen gör så mycket med ens humör :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-02-24 klockan 18:27:00



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!