Week 6 // 2017
Skrivet: 2017-02-12 ▲ 19:49:06 / Kategori: Personligt - Rebecka

 
Jag hade lite kul med exjobbet när jag insåg att jag var tvungen att rita mina egna figurer och inte ta sådana som redan finns pga upphovsrätt osv. Så jag plockade fram ritplattan och designade fram ett resultat i Illustrator.
 
 
I fredags tog jag tåget till Göteborg, vistelsen började med en afterwork och fredagen slutade med blåbärspaj och filmmys.
 
 
I lördags blev en fin kväll med Hanna, vi firade att vi varit vänner i 10 år i år och som jag skrev på Instagram, heja oss!!
 
 
Efter en lugn söndag satte jag mig på tåget tillbaka till Skövde och laddar nu för en ny vecka med mycket plugg på exjobb.
 
Saker jag tänkt på // Tips och annat
 
♦ Är det inte typiskt att bli förkyld precis när man börjat komma igång med träningen? Så blev det denna veckan...
 
♦ Jag har aldrig varit en person som lyssnar på podcasts men nu har kanske även jag slutligen fastnat för det, i alla fall lite? Jag gillar bland annat Framgångspodden!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Emelie ➟ blogg/hemsida: http://juniflickan.blogg.se

Gud vad duktig du är som lyckas fixa fram det där med ritplattan!! Och sista tågbilden kändes så himla mysig ^^ Tråkigt med förkylningen! Det är ju verkligen typiskt att en alltid ska bli sjuk precis när en kommit igång med träningen ordentligt :/

Svar: Vad gullig du är, tack!! Visst är det något med tågstationer som känns mysiga ibland? :) Så är det verkligen, men det var i alla fall inget långvarigt. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-02-13 klockan 11:24:06
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

åh vad gott med paj! haha

Svar: Absolut, haha mycket god blåbärspaj! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-02-15 klockan 17:17:33



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!