The Broccoli Tree
Skrivet: 2016-10-28 ▲ 18:35:00 / Kategori: Foto - Natur

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
Nästan längst ner vid Vätterns kust ligger detta trädet som jag hittat med hjälp av ett Instagram-konto: @thebroccolitree och idag blev det en morgontripp dit. Den står mellan många andra träd och är egentligen inte så speciell, men något händer när man avskärmar allt annat och lägger fokus på bara det trädet, tillsammans med Vättern i bakgrunden. Vackert! :)
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ anannanland.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://anannanland.blogg.se/

Superhäftiga bilder!

Svar: Tack så mycket Fanny!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-10-28 klockan 19:03:05
▲ MADDISENJ.SE ➟ blogg/hemsida: http://maddisenj.se

Vilka vackra foton!!

Svar: Tusen tack, vad fint att höra!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-10-28 klockan 21:42:11
▲ Maja ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/majasl

Men wow älskar att den har ett instagramkonto haha :)

Svar: Det är superroligt och hade aldrig hittat det annars! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-10-29 klockan 17:46:49



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!