Snö och lussebak
Skrivet: 2016-11-07 ▲ 19:45:15 / Kategori: Personligt - Vardag

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
De senaste dagarna när snön ringlat ner på marken har jag varit väldigt sugen på lussebullar, så igår blev det lussebak hemma i Göteborg. Ett par veckor tidigare än vad vi brukar baka lussebullar men det gör väl inget? :) Nu är jag tillbaka i Skövde igen och studerandet fortsätter som vanligt utan direkta pauser. Men jag har i alla fall en resa att se fram emot i slutet av november, det ska bli roligt att få lite nytt att fota och dokumentera om!
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

vad mysigt!

Postat den 2016-11-11 klockan 20:53:08
▲ Roberta

Hej!
Vilka fina bilder!!! Hur mycket skulle du ta för att ta en jul porträttbild på mina 3 barn?

Hälsningar,

Roberta

Svar: Hej! Tack så mycket, vad fint att höra!! :) Skicka ett mail till [email protected] så kan jag komma med ett prisförslag. Jag äger ingen studio eller liknande så fotografering gör jag utomhus, var kommer du ifrån?
Hälsningar Rebecka
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-11-12 klockan 13:04:52
▲ Martina

Kul att baka lussebullar.
Jag har också bakat lussebullar och pepparkakor nu till första advent nästa helg.

www.virvelvindens.blogg.se

Postat den 2016-11-19 klockan 18:16:02



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!