Next up: London
Skrivet: 2016-11-22 ▲ 19:36:00 / Kategori: Personligt - Rebecka

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
November är ju en tråkig månad men i helgen får jag äntligen användning av kameran några dagar. På fredag åker jag och mamma nämligen till London och där stannar jag till söndag kväll! Jag var i London senast i maj, vilket inte var så längesedan men det ska bli mysigt att åka nu när det är lite närmare julen. Alla sevärdheter har vi redan sett så det blir en helg med lite annat inplanerat. :) Jag har för ett tag sedan införskaffat mig en GoPro Hero 5, så jag ska försöka testa på att vlogga lite. Vi får se hur det går!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Erica ➟ blogg/hemsida: http://ericaskyllkvist.se

Åh vad roligt med London! :D Hoppas ni får en jättebra helg där!

Svar: Tack, Erica, det ska bli superkul!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-11-22 klockan 20:14:47
▲ Martina

Så kul!
Trevlig resa.

Postat den 2016-11-26 klockan 14:40:29



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!