Påväg till trolldomsministeriet
Skrivet: 2016-05-21 ▲ 12:13:39 / Kategori: Personligt - Rebecka, Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
I London visade Linnéa oss ett ställe som ligger nära Big Ben där en scen ur Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 har spelats in. Vi stod där ett tag och jämförde med verkligheten och bilder från filmen hur det såg ut och man märkte tydligt att en hel del var ändrat. Men vi var ju tvungna att testa få till en så lik bild som möjligt på samma ställe, kanske ska visa före & efter på denna bilden? :)
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Malin ➟ blogg/hemsida: http://mauolin.blogg.se

JA jag vill gärna se före efter! :D har också gått på den gatan (som är sjukt imponerande) utan att tänka på att den är med i HP ^.^

Svar: Då ska det nog kunna ordnas! :D Åhh, haha, vad roligt ändå!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-05-21 klockan 14:43:09
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Allvarligt jag bara älskar den här bilden! Det är såhär man hyllar sina favoritfilmer på bästa sätt. Att jag inte tänkt på det så många gånger som jag gått på dessa gator i mitt liv. :D Blir så glad när jag ser denna.

Svar: Haha, men åhh, vad gullig du är! Tack, verkligen!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-05-22 klockan 16:33:54
▲ ensekundtusentankar.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://ensekundtusentankar.blogg.se/

Haha vilken rolig bild☺️👌🏼

Svar: Hehe, tackar så mycket! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-05-27 klockan 22:12:08



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!