Hemkommen från en London-resa
Skrivet: 2016-05-18 ▲ 18:23:56 / Kategori: Personligt - Rebecka, Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM eller iPhone 5
 
I förrigår kom jag hem från en weekend (eller fredag-måndag) i London. Jag hade ett par riktigt fina dagar där och det var så roligt att få träffa Linnéa igen, som jag inte träffat på över ett år. Linnéa jobbar som Au Pair så vi fick bo hemma hos hennes familj. Denna resan har jag faktiskt filmat mer än vad jag har fotat, för ovanlighetens skull. Så jag håller just nu på att klipper ihop en film av de 182 filmklippen jag och Hanna har hunnit filma. Puh, det lär ta ett tag! Men fler foton kommer också dyka upp såklart! :)
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ ISA ➟ blogg/hemsida: http://isabyl.devote.se

oh, då har du en del att pyssla med nu då! haha. Men vad härligt med en weekend :)

Svar: Haha, det kan man lugnt säga! :D Ja, det behövdes! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-05-18 klockan 22:46:55
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Men åh så fina bilder! Åker tillbaka om ca 1 månad och alltså nu när jag ser dessa bilder kommer det inte snabbt nog!

Svar: Tack så mycket!! Åh, vad roligt! Haha, den som väntar på något gott ;)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-05-19 klockan 19:49:06



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!