Uppdatering från studentlivet
Skrivet: 2016-03-11 ▲ 15:35:09 / Kategori: Personligt - Vardag

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
Hej hörrni! Andas just nu ut för ett par dagar efter en period med mycket skolarbete, det har varit matte varvat med Software Engineering. Det är ungefär två veckor kvar på dessa kurserna så det återstår en salstentamen i ena kursen och sista hemtentan av tre, plus en del annat i andra kursen. Nu ska jag i alla fall ta ett par dagar ledigt och åka upp till Sälen, det ska bli så skönt. Dessutom börjar det kännas som vår i luften, som jag har längtat efter det... :)
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Sofia - fotografier & psykisk ohälsa ➟ blogg/hemsida: http://sofiavaha.blogspot.se

Ditt skal är ju helt underbart! :)

Svar: Tack, tycker också om det väldigt mycket!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-03-11 klockan 16:20:00
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

superfint skal!

Svar: Tack så mycket, Johanna!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-03-11 klockan 18:15:16
▲ ISA ➟ blogg/hemsida: http://isabyl.devote.se

ojoj, mycket nu! men plugglivet är ju roligt ändå! tycker jag iaf, haha. lycka till <3

Svar: Haha yes, tentatider! :D Absolut kan det vara roligt, men ibland bara lite för mycket. ;) Tack, fina du <3
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-03-11 klockan 22:40:57
▲ LOVISA [ foto & vardag ] ➟ blogg/hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se

Riktigt snygg skin till datorn :D Är det din egna bild? :)

Svar: Tack Lovisa! :D Yes, det är det, en ganska gammal bild dock. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-03-12 klockan 13:39:37



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!