Några dagar i Sälen
Skrivet: 2016-03-15 ▲ 19:05:00 / Kategori: Personligt - Vardag

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
Kom för ett par timmar sedan hem från Sälen efter att ha varit där i helgen. Trodde aldrig det skulle ta så lång tid som 8 timmar med lokaltrafik dit upp, så i princip lördag och idag gick åt till att åka tåg och buss. Jag hade i alla fall mysigaste tiden där så resorna var helt klart värt det. Men jobbigt, som det ofta är, att lämna Gabriel efter några få dagar ihop och vänta ytterligare veckor innan nästa gång vi kan ses. Nu blir det i alla fall att lägga in sista växeln för plugg och tentorna som kommer!
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ ISA ➟ blogg/hemsida: http://isabyl.devote.se

Hjälp vilka otroliga bilder! du är så duktig :)

Svar: Haha, men åh, tack snälla!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-03-15 klockan 22:39:13



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!