Desserter från Öland
Skrivet: 2016-02-05 ▲ 14:45:30 / Kategori: Foto - Övriga foton

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 70-200/4,0L IS USM eller Canon EF 50/1,4 USM eller Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
Här är slutresultatet från en fotografering jag gjorde för restaurangen där jag jobbade i somras! Det var nog första gången jag tog riktiga bilder på mat eller i detta fall desserter och det var så roligt!! Det tog längre tid än vad vi trodde och eftersom det saknades harsyra till en dessert (den ni ser sist i bild) följde jag även med Gabriel, som är ansvarig för alla desserter, ut och plockade lite.
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Rebecca ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/rebeccahjortskull

Åh jag åt desserten på första bilden i somras, såå god! Visst var det lakritspannacotta och citronsorbé? Gud vad sugen jag blev på den nu haha.. Fina bilder!

Svar: Åhh, vad roligt!! Det stämmer utmärkt :D Hahaha, jaa man fick ju lite smakbitar inne i köket ibland så det saknar man... ;) Tack!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-02-05 klockan 15:27:43
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://doowop.blogg.se

Wow alltså! Ser så gott och lyxigt ut! :D

Svar: Vad roligt att höra!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-02-05 klockan 20:18:04
▲ JUNITJEJ ➟ blogg/hemsida: http://www.junitjejen.se

Så gott det ser ut!

Postat den 2016-02-05 klockan 21:02:56
▲ Lena

Men vad gott det ser ut! Blev riktigt sugen nu ju! xD Skicka över lite så är du snäll? :P

Svar: Hahaha! :D Jag har lite tryffel därifrån i frysen faktiskt, men lite svårt att skicka xD
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-02-07 klockan 16:47:37



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!