The Making of Harry Potter: Hogwarts in the snow
Skrivet: 2016-12-26 ▲ 14:35:17 / Kategori: Foto - Övriga foton, Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
Hoppas ni har haft en fin jul i år, min har varit mysig och dessa dagar blir det inte mycket gjort. Nu tänkte jag i alla fall lägga upp det sista inlägget om The Making of Harry Potter från London. Det bästa till sist – modellen av slottet och som när vi var där var klätt i snö. Det var mäktigt att kunna gå runt modellen och se alla möjliga hörn av Hogwarts. Så detaljrikt!
 
Glöm inte titta på tidigare inlägg om The Making of Harry Potter:
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Amanda Jona [SPONTAN] ➟ blogg/hemsida: http://spontan.blogg.se

Åh, finaste Hogwarts! <3 Måste åka tillbaka någon gång när det är vinter så att jag också får se ett snöigt slott :)

Svar: Ellerhur ♥ Haha, och jag vill åka tillbaka när det inte är vinter så man får se hur det ser ut i vanliga fall! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-12-26 klockan 15:01:05
▲ Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist ➟ blogg/hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/

Så fint med snön! Det var ju så himla häftigt när man kom in och fick se slottet, kul att se alla detaljer och allt. Du fick riktigt bra bilder! Jag har inte hunnit gå igenom och redigera mina riktigt än. Hoppas på att hinna det nu i veckan när jag är ledig :))

Svar: Verkligen, sååå fint!! Tack Johanna :D Åh, ska bli kul att se dina bilder från det hela. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-12-26 klockan 15:24:45
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/johannashouse

Åh wow så fint! :) Sååå avis, vill verkligen dit någon dag!! :)

Svar: Jaa, det var sååå vackert!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2017-01-02 klockan 19:43:27



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!