The Making of Harry Potter: Diagon Alley & backlot
Skrivet: 2016-12-23 ▲ 11:18:00 / Kategori: Foto - Övriga foton, Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 16-35/2,8 L USM II
 
Näst sista inlägget om Warner Bros Studios blir det här och såhär såg det ut att kliva in i Diagon Alley, se Aragog hängandes i taket, gå på Hogwarts Bridge, vara en meter från Nattbussen (The Knight Bus) och stå utanför både Potters cottage och Privet Drive 4. Glöm inte titta på tidigare inlägg om The Making of Harry Potter här, härhär och här.
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

va häftigt!

Postat den 2016-12-23 klockan 16:09:44
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/moonshinelullaby

När vi var där fick man inte gå in på bron, det var staket för tråkigt nog, men jag måste åka tillbaka dit någon gång :D Som vanligt jättefina bilder!

Svar: Tråkigt, man fick lite extra känsla att verkligen gå på bron! Det får du göra. :D Tack så mycket Lena!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-12-25 klockan 16:01:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!