House of MinaLima i London
Skrivet: 2016-12-01 ▲ 22:45:06 / Kategori: Foto - Övriga foton, Personligt - Resor

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
I fredags, första dagen i London, gick vi förbi House of MinaLima i Soho. Detta är ett ställe som har en utställning och butik för grafisk rekvisita från Harry Potter-filmerna och nu även Fantastic Beasts and Where to Find Them. Väldigt lättbesökt och perfekt "sneak peek" inför lördagens händelser, då vi besökte självaste Warner Bros Studio Tour: The Making of Harry Potter. Massvis med bilder kommer upp inom kort. :)
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

vad kul!

Postat den 2016-12-02 klockan 20:30:40
▲ Anonym

Hur gör du för att bilderna samt din header ska bli bra kvalite när du lägger upp de? Mina bilder blir väldigt mycket fulare när jag laddar upp på min blogg här på blogg.se, och undrar om du har några tips?

Svar: Jag har en video där jag visar exakt hur jag gör, dock är den väldigt gammal (såg att det var gamla blogg.se till och med!) men principen är densamma som jag gör fortfarande idag. Kika in den här: https://youtu.be/prkua2u7UmY
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-12-03 klockan 15:17:41
▲ Flisan ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/lifeandtv

Härliga bilder :D

Postat den 2016-12-05 klockan 12:06:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!