2016 årsresumé II/II
Skrivet: 2016-12-30 ▲ 12:00:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen

 
Här kommer fortsättningen på min årsresumé och de resterande 6 månaderna av året, glöm inte att läsa del 1 först!
 
Sommarmånaden juli innebar fortsatt sommarjobb på Öland men lite andra roligheter hanns också med. Så som att hänga med alpackan Vilma och hennes vänner, fota lite porträtt klockan 7 på morgonen, dricka te, åka inlines och fotografera månen en natt.
 
I augusti blev det ganka mycket foton som hamnade i kameran. Till exempel från att fota brinnande stålull en natt, dimma och landskap en kväll eller självporträtt i solnedgången vid en byggarbetsplats. Det blev en tripp till Kalmar och några fler dagar inlinesåkande till jobbet innan tåget styrde tillbaka mot efterlängtade Skövde. Innan månaden tog slut fotograferade jag även ett bröllop!
 
I september gjorde jag många smoothies, fotograferade ny header till bloggen med söta får som publik, käkade en god efterrätt på nyöppnat ställe och slutligen hade en spa-helg nere i Falkenberg.
 
Oktober, den vackraste månaden? Jag steg upp tidigt en morgon och tittade på solupgången från platåberget Billingen, åkte till Silverfallet som nog hade så lite vatten jag någonsin sett och åkte hem till Göteborg en sväng där jag bland annat hade en mysig lunch med Hanna.
 
Det största som hände i november var självklart resan till London och turen till The Making of Harry Potter. Utöver det fick jag tidigt lite julkänslor och vi bakade lussebullar redan i början av november.
 
Här kommer nog min minst dokumenterade månad för i år, i alla fall via bloggen och instagram, så därför fick jag slänga in lite bilder från snapchat där jag tydligen varit lite mer aktiv. Jag bakade återigen lussebullar, beställde hem almanacka med mina bilder tagna under året för 2017, gick upp till Billingen och åkte lite skridskor och firade en mysig jul hemma i Göteborg!
 
Återstår bara att säga gott nytt år på er! Vi ses 2017.
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ FREEDOMtravel ➟ blogg/hemsida: http://www.freedomtravel.se

Vilka härliga levande och medryckande foton! Önskar ett riktigt Gott Nytt 2017!

Postat den 2017-01-01 klockan 10:55:44



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!