Inga undantag
Skrivet: 2016-04-17 ▲ 13:12:27 / Kategori: Personligt - Vardag

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM
 
I vintras köpte jag en yoga matta för att jag tyckte jag var dålig på att träna men det har hela tiden blivit att jag skjutit upp träningen, förutom ett par veckor i februari/mars då jag faktiskt spelade innebandy en gång i veckan. Nu äntligen fick jag ett infall att jag borde ta tag i träningen återigen, laddade hem en app (Seven) som har färdiga träningsprogram som varar i sju minuter och som man kan köra valfritt antal rundor. Det är så enkelt och går att göra hemma, blir kanske ett bra komplement när det är en sådan där dag man inte alls orkar gå någonstans men skulle behöva träna. :)
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!