Apartment Tour
Skrivet: 2015-11-25 ▲ 22:05:24 / Kategori: Övrigt - Filmer & Tutorials

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,2 L USM eller Canon EF 16-35/2,8 L USM II
Klicka i HD-format (1080p) för att se filmen i bästa kvalité
 
Sedan jag har flyttat hemifrån har jag velat göra en "house tour/apartment tour", men har känt att jag inte varit riktigt nöjd med all inredning. Nu har jag kommit fram till att det kommer alltid finnas något som man vill fixa eller förändra så då tog jag tag i och gjorde en film trots allt. Det här är alltså min lilla studentlägenhet på 31 kvm och här trivs jag riktigt bra! :) Tycker ni om att se på videos, bör jag göra fler (tipsa gärna vad för videos i så fall)??
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Jarina ➟ blogg/hemsida: http://jarinafoto.blogg.se/

Vad fint du har det! Nu fick jag också inspiration att göra en lägenhetsvideo :)

Svar: Tack så mycket!! :D Åh, jaa gör det, tycker det är så intressant att se sådant! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-11-26 klockan 16:31:02
▲ Amanda ➟ blogg/hemsida: http://momentswithme.blogg.se

Men gud vad mysigt du har det! Har många kompisar som bott borta i Kurorten men har alltid tyckt att dom lägenheterna känns lite opersonliga på något, din var dock jättefin :)

Svar: Kul att höra, tackar! :D Jaså? Kanske är så när man är student och bara ska bo i lägenheten ett par år, att man inte lägger ner så mycket på inredning, haha jag vet inte.. :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-11-26 klockan 20:20:15
▲ ensekundtusentankar.blogg.se ➟ blogg/hemsida: http://ensekundtusentankar.blogg.se/

Ser supermysigt ut ju!

Postat den 2015-11-29 klockan 17:37:55
▲ Denise Taylor ➟ blogg/hemsida: http://denisetaylor.se

Va fint du har det! :D

Svar: Åh, vad kul att höra, tack!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-12-01 klockan 22:13:09



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!