Här hittar du mig
Skrivet: 2015-01-22 ▲ 18:15:19 / Kategori: Personligt - Rebecka, Övrigt - Bloggen

För några dagar sedan gjorde Maria ett roligt inlägg som jag tänkte att jag också skulle vilja göra. Så här är ett samlat inlägg där ni ser vart jag finns på sociala medier, förutom bloggen! :)
 
Hemsida
Jag har en egen hemsida som rör mitt företag "Fotograf Rebecka Stålbrand", där finns min portfolio inriktat mot bröllop och porträtt. Genom hemsidan kan ni få kontakt med mig om ni vill boka en fotografering.
 
 
 
Bloglovin är något jag dagligen (eller ofta flera gånger om dagen) kikar in på för att se om de bloggar jag följer har uppdaterat. Jag tycker det är det absolut smidigaste sättet att följa bloggar på. Min blogg finns såklart också att följa genom bloglovin! :)
 
 
 
instagram uppdaterar jag mer om personliga saker och endast bilder tagna med min iphone, ibland uppdaterar jag ofta och ibland mer sällan. Även där kallar jag mig "rebeckasfoto".
 
 
 
Då och då får jag inspiration och gör videos som sedan läggs upp på youtube. Jag har velat utveckla mig inom rörlig bild men pga lite tidsbrist och ont om videoutrustning har det inte blivit av. Men ibland dyker det upp videos på youtube, ofta från resor eller fotograferingar. Vill ni ha fler redigeringstips så kom gärna med förslag på vad!
 
 
 
Jag har också en facebook-sida främst för mitt företag. Tyvärr har jag inte varit särskilt aktiv men vill gärna försöka bli det igen. Här uppdaterar jag om mina fotouppdrag och andra saker rörande mitt foto-företag.
Lämna en åsikt? :)
1 kommentarer

Kommentarer
▲ AKP Photography ➟ blogg/hemsida: http://www.bloggakpphoto.net

Følger deg over alt jeg ;D

Svar: Haha, jaa, det vet jag nästan att du gör :D Tack för det! ♥
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-01-24 klockan 21:49:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!