2015 årsresumé II/II
Skrivet: 2015-12-30 ▲ 14:18:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen

Dags för andra delen i min årssammanfattning! Har du inte läst om januari-juni ännu? Gör det då här.
 
Sommarmånaden juli erbjöd solnedgång vid Raset på Öland och experimenterande med stålull på samma ställe, fortsatt sommarjobbande med paus för en helg med bröllopsfotografering i Göteborg, en promenad vid Kalmar slott, drinkar vid en middag med föräldrarna som hälsade på och lite egen-tid med Gabriel vid Ölands norra udde.
 
Augusti – en riktigt fin månad om jag får säga det själv. Lite lugnare jobbdagar på slutet av säsongen ledde till lite mer utflykter, roadtrip till södra Öland, fick göra fotojobb för restaurangen där jag sommarjobbade, en rolig kräftskiva, en hemkomst till Skövde där man möttes av tack-kort från gulligt brudpar och så en fantastisk resa till Edinburgh!
 
Månaden då skolan gjorde comeback och jag ägnade första veckan åt att vara fadder, en helg i Göteborg med bröllopsfotografering i regn (men fint ändå!!), en färgglad springtur på Color me rad och slutligen en tur på islandshästar i västgötska skogarna.
 
Höstmånaden levde upp till förväntningarna och innehöll en magisk morgon med dimma på sjön och orangea löv, en hemleverans av nytt älskat objektiv, lite självporträtt i höstanda, en storslagen middag med hummer och halloweenfirande som dödsätare.
 
Slutet av hösten och början på vintern var det november som kom med. Denna månad lagade Gabriel pumpasoppa innan han åkte till Sälen för vintersäsong, det blev en bowlingkväll, ett filmskapande med lägenhetsrundtur, nya utmanande projekt till bloggen (Sunday Challenge), en höstplåtning, ett födelsedagsfirande av klasskompis och snöbollskastning sista dagen i november.
 
Till sist december månad då jag mest fotat juliga motiv och resten av månaden pluggat som en galning. Sista dagarna har spenderats i Sälen och så kommer också början av januari 2016 bli.
 
 
Sammanfattningsvis har det varit ett fint år med nya erfarenheter men mindre vardagligt fotograferande, vilket är något jag vill bli bättre på tills nästa år! Gott nytt år på er och hoppas ert 2015 har varit ett bra år!
Lämna en åsikt? :)
4 kommentarer

Kommentarer
▲ Johanna ➟ blogg/hemsida: http://www.jojosmind.blogg.se

så underbara bilder!

Svar: Tack Johanna!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-12-30 klockan 16:21:40
▲ Maja ➟ blogg/hemsida: http://nouw.com/majasl

Vilka fina bilder! Verkar som du har haft ett jättebra år! :)

Svar: Tack Maja, det har jag absolut!! :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2015-12-31 klockan 10:19:01
▲ Rebecca Wahl ➟ blogg/hemsida: http://fettmedfoto.blogg.se/

jättekul att se!! du är så duktig!

Svar: Tack Rebecca!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-01-02 klockan 01:53:03
▲ Lena ➟ blogg/hemsida: http://thisismyphotostory.blogg.se

Så underbara bilder! Så sjukt stor inspiration så du anar inte! :D

Svar: Men haha, du är för snäll, tack!!! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2016-01-02 klockan 15:21:49



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!