2015 årsresumé I/II
Skrivet: 2015-12-28 ▲ 14:07:00 / Kategori: Övrigt - Bloggen

Som den årliga traditionen råder är det dags för årsresumé såhär innan nyår. Det märks att jag bloggat mycket sämre i år eftersom jag inte har lika mycket bilder i arkivet, så jag har även blandat in lite instagram-bilder. För femte året i rad är det dags för årets resumé, uppdelad i två delar!
 
Av januari månad minns jag mest mina veckor uppe i Sälen, där jag hälsade på min pojkvän. De två veckorna varvades med plugg, skidåkning, mysiga afterski's, lite skridskoåkning och fotograferande i det magiska vinterlandskapet.
 
Februari var en intensiv plugg-månad men med några fina tillfällen som lyste upp vardagen. Besök av pojkvännen i början av februari med god middag ute, testade på klättring, spenderade kvällar i skolans datorsal, satt hemma och kodade för fullt och slutligen blev bortskämd med rosor på halvårsdagen. 
 
I mars satte jag mig återigen på bussen upp till Sälen för att överraska Gabriel och överraskad blev han. :) Där spenderade jag en vecka och sedan var det fullt upp med plugg igen innan tentadags. Efter tentaperioden blev det en snabb sväng hem till Göteborg. Min födelsedag spenderades med ett besök vid Silverfallen och en fin fotostund.
 
Påskhelgen avslutades med en tripp till Hornborgasjön för att se tusentals tranor och april fortsatte med årets första grill- och kubbkväll, besök vid en bunker med råcoola Molly som modell, damsittning, beställning av fina kylskåpsmagneter och till slut firande av en hemkommen pojkvän med besök i Skåne och Malmö.
 
Härliga maj började med en bröllopsfotografering i Smögen, fortsatte med tur i mamma och pappas båt, tillbaka i Skövde och en sväng till Hjo med promenad i staden och en glass i handen, god drink vid en utemiddag och avslutningsvis en dag i Göteborg på Majornas megaloppis.
 
Juni bjöd på ett efterlängtat sommaruppehåll, bröllopsfotografering i Palmhuset, grillkväll vid Bohus fästning med jordgubbar och i mitten av juni en avresa till Öland och påbörjande av sommarjobb på restaurang.
 
Kommande sex månader hamnar i nästa inlägg! :)
Lämna en åsikt? :)
0 kommentarer

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!