Thursday Challenge - Sommarkänsla
Skrivet: 2014-06-12 ▲ 20:56:57 / Kategori: Övrigt - Projekt

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,4 USM
 
Thursday Challenge är en fotoutmaning som jag och ett par tjejer sysslar med varannan torsdag och där vi varje gång tolkar olika teman. Denna veckans tema var sommarkänsla och vad är inte mer klassiskt än goda jordgubbar i sena sommarsolen?

Glöm inte kolla in de andra tjejernas bloggar för att se deras bidrag till denna veckans TC → JuliaBeatriceEllenFeliciaAnnika och Maria!
Lämna en åsikt? :)
2 kommentarer

Kommentarer
▲ Ellen ➟ blogg/hemsida: http://ellennilsson.blo.gg

Vilken fin bild och fina färger!! :D

Svar: Tack så mycket Ellen! :D
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-13 klockan 15:01:10
▲ LOVISA [ foto & vardag ] ➟ blogg/hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se

Bakgrunden är perfekt!

Postat den 2014-06-14 klockan 15:07:07



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!