Studenttider
Skrivet: 2014-06-03 ▲ 21:16:00 / Kategori: Foto - Porträtt

Canon EOS 5D mark III, Canon EF 50/1,4 USM
 
Åh, vad nostalgisk man blir när man ser alla som tar studenten i år. I lördags förra veckan var det ett år sedan jag själv upplevde den där dagen. Det känns som att mycket har hänt under året men ändå känns det inte alls länge sedan jag bar vit klänning och studenthatt. Passar på att lägga upp en sneak peek från studentfotograferingen på min vän Josefin i torsdags! Ska på hennes mottagning (hejhej, ännu mer tillbakalängtan haha) senare i veckan så lägger upp ett gäng bilder efter det (fast man kan ju se ett par stycken på min hemsida redan). :)
Lämna en åsikt? :)
3 kommentarer

Kommentarer
▲ Koffe - fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://fotokoffe.blogg.se

Ja precis! Tydligen är det mycket studentflak i stan idag. Besökte förresten min gamla skola i måndags för att lämna visitkort och där var det långbord nere i schacksalen som gällde :)

Svar: Haha, jaa, det var kaostrafik påväg hem från jobbet... :) Åh, så roligt! Vänta har vi pratat om detta tidigare, gick du på Munkebäck!?
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-05 klockan 17:42:19
▲ Koffe - fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://fotokoffe.blogg.se

»hehe ja det har vi gjort! Vi hade säkert samma fotolärare också eftersom det inte fanns så många :)

Svar: Tänkte det, hade ett svagt minne av det men det låg långt bak haha! Hmm, det är ju så roligt... Ingela kanske? :)
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-08 klockan 16:35:48
▲ Koffe - fotoblogg ➟ blogg/hemsida: http://fotokoffe.blogg.se

»Haha jamen du hade åtminstone ett litet minne av det! Nope, men jag hade henne i annat ämne. Jag hade Jon och Sven :) Jag gick ju liksom första året på gamla skolan, innan vi flyttade.

Svar: Jaa, det har jag! :) Aha okej! Jag hade aldrig dem, men de verkade också bra. :) Ahh, okej!!
Rebecka Stålbrand

Postat den 2014-06-08 klockan 18:06:40



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Jag som driver denna bloggen heter Rebecka och jag kommer från Göteborg men bor numera i Skövde. Ett av mina största intressen är fotografering och här i bloggen skriver jag och uppdaterar om just foto samt även lite om min vardag och mina tankar. Jag är 23 år gammal och har sedan hösten -14 pluggat "Webbutveckling" på högskolan. Välkommen till min lilla värld!